sentap!!!

jgn nak emo sgt bole tak? rase nak marah je ko ni.. aku malas nak ckp byk laa.. mende nak wat bersama.. bole tak fokus.. kalo sebelum ni bole lak sampai ke pg buta.. aku takkan bertanya ko kalo aku tak kenal ko.. aku masak sgt ngan perangai ko.. ni ko bole bg alasan mcm sumer salah aku.. jgn nak aku fikir ko jer.. tak nak ckp tak nak!!! senang..

Aku pun ade life aku sendiri.. aku pun ada cara aku!!! takle trima bgtau.. tak yah nak mulakan api masing2.. aku mmg tak suka hidup dlm pura2.. Trima cara aku or ignore cara aku tu jer.. tak perlu sampai nak angkat semarak peperangan.. kerna ko kenal aku mcm mn..

~KAMIKAZE~

Advertisements

About abdullahsin

7 Demon by 7 Deadly Sins: Lucifer: superbia Mammon: avaritia Asmodeus: luxuria Leviathan: invidia Beelzebub: gullia Amon Ra: ira Belphegor: acedia
This entry was posted in ira and tagged . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s